نوشته شده توسط : نویسنده 1

انتخاب رشته را میتوان حساس ترین و سرنوشت سازترین مرحله در آینده ی تحصیلی و شغلی داوطلبان دانست چراکه کوچکترین انتخاب میتواند آینده ی داوطلب را دستخوش تغییرات نماید.در کنکور سراسری 96 با توجه به ادغام شدن آزمون سراسری و آزاد اما کماکان انتخاب رشته ی این دو دانشگاه به صورت مجزا برگزار می گردد. لذا تمام داوطلبانی که در کنکور سراسری 96 شرکت نموده و برای آن ها کارنامه صادر شده است، می توانند شانس قبولی خود را در دانشگاه آزاد امتحان نمایند و رقابت در بین داوطلبان کنکوری بالاتر رفته چراکه بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری به این حجم متقاضیان انتخاب رشته آزاد اضافه شدند و میبایست در انتخاب رشته ی خود بصورت کاملا هوشمندانه عمل نماییم.

برای شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد احتیاج به هیچ نوع کارت اعتباری نیست

مرحله انتخاب رشته اینترنتی:

کلیه ی داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در انتخاب رشته دانشگاه آزاد از اواخر تیرماه می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org مراجعه نموده و وارد قسمت انتخاب رشته شده و لیست انتخاب رشته را تکمیل نماید. داوطلبان می توانند 20 کد رشته محل را بر اساس میزان علاقه ی خود در لیست وارد نمایند. این انتخاب ها بنا بر اصل 3 گانه ی انتخاب های خوش بینانه، منطقی و بدبینانه باید باشد. داوطلبان نباید در انتخاب های خود ملاک را شانس قبولی قرار دهند. مثلاًدر انتخاب بین دوگزینه ی  رشته ی کامپیوتر واحد سمنان و  برق تهران اولویت را برحسب میزان علاقه مندی خود قرار دهندو  نه براساس شانس پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه مورد نظر،داوطلبان میتوانند با مشاوران مرکز تماس گرفته و از راهنماییی ایشان استفاده نمایند.

همچنین داوطلبانی که شانس پذیرفته شدن در انتخاب رشته ی کنکور دانشگاه آزاد را پایین میدانند میتوانند با اطلاع و آگاهی کامل از لیست رشته و دانشگاه های بدون کنکور ، میزان شهریه دانشگاه های بدون کنکور و میزان اعتبار مدرک بدون کنکور ،  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند همچنین در همین خصوص برای اطلاعات و آگاهی کامل تر از لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور  میتوانند از نرم افزار ثبت نام بدون کنکور مرکز مشاوره استفاده نمایند همچنین میتوانند در ازتباط با زمان ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور و دیگر شرایط آن با مشاوران کنکور مرکز تماس حاصل فرمایند.

مرکز مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نحوه ی انتخاب رشته آزاد، زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور آزاد
  • تراز های قبولی دانشگاه آزاد، مشاوره شغلی دانشگاه آزاد
  • راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد
  • سامانه مشاوره هوشمند تلفنی و پاسخگویی به سؤالات شما

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: نحوه ی انتخاب رشته آزاد, لیست واحدهای دانشگاه آزاد, زمان انتخاب رشته آزاد, ظرفیت دانشگاه های آزاد, شانس قبولی در دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: